70 år

Grattis till farmor som fyller 70år idag! Jag älskar dig så otroligt mycket och du har en stor betydelse för mig, vad skulle jag vara utan dig och farfar? Ni är allt jag behöver för att jag ska må bra.


Ska åka in till stan snart och fira farmor med släkten. Riktigt kul faktiskt. Sen att jag får se min kusins pojkvän som jag aldrig gjort och dom har varit tillsammans i ett halv år om inte mer är roligt. Se vad det är för en typ. Blir väl livat som vanligt men så är det i Björkholms släktet. Dom ska alltid prata i mun på varandra, eller prata är fel ord dom skriker nästan. Nu ska jag fixa det sista och sen gå till bussen!


Jag förstår inte hur du tänker, seriöst. Visa att du snart är 17 och inte 10. Lär dig att glömma och förlåta och du har lärt dig mycket.

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, vadå brukare va livat i vår släkt;on har ja aldrig märk t hehe..

haha snart månader fasktist, illa! xd

2010-03-05 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0