Gammalt och glömt

Som ni ser har jag gjort en ny blogg igen, kände att min förra innehöll för det mesta det som är gammalt och glömt.
Har gått vidare från det mesta, ny pojkvän, ska flytta, rider inget länge (vilket jag önska att jag fortfarande gjorde), har praktik två ggr i veckan i stället för att gå i skolan alla dagar vilket är super skönt att slippa, Bella har kommit hem igen. Listan på saker som har förändrats kan göras lång.

Och även om inte allt som har hänt under tiden har varit bra så har jag förändrats och blivit en bättre person på nästan alla sätt! Jag beter mig inte som en liten snorunge längre, jag är vuxen snart och man kan inte hålla fast vid att vara en "dryg lite fjortis". Det är mycket bättre att bete sig på ett mognare sätt.





Kommentarer
Postat av: jossan

bra där bästa kusin, du tänker i helt rätta spår nu!<3

2010-02-19 @ 11:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0